OUTDATED INFO -- !!UDELUKKENDE PLACEHOLDER!!:

Års kontingent satser

Senior 1 1350,-
Junior 1 900,-
Familie 1,3 2200,-
Støtte 2 200,-

Alle priser er for 1/1 år. Medlemsperioden er kalenderåret, dvs. 1/1 til og med 31/12.

1. Inklusiv medlemsskab af Dansk Sportsdykkerforbund, med dertil hørende fordele.
  2. Som støttemedlem har man adgang til sociale arrangementer som alle andre medlemmer, men ikke dykkerture eller medlemskab af DSF.
  3. Et Familiemedlemsskab dækker hele familien, men dog maks. 2 aktive voksne og 2 aktive børn som dykkere, resten er selvfølgeligt også medlemmer af klubben, men er ikke medlemmer af DSF

Det er selvfølgeligt muligt at melde sig ind i løbet af året, uden at man skal betale for et helt år

Luft

Der er gratis påfyldning af luft for medlemmer

Nitrox

Der bliver afregnet pr. forbrugt liter ilt. Afregningen foregår ved udskiftning af O2 flasken. Prisen for ilten er ca. 10 øre pr. liter.

Leje af udstyr

LINK TIL PRISER FOR LEJE - PLACEHOLDER

Klubvarer

Dykkerklubben tilbyder en del klubvarer eller merchandise, se - LINK TIL KLUBVARER - PLACEHOLDER

Ture

Der lægges 100,- til vedligeholdelse af båden og så deles man om udgifter til brændstof, slæbested, olie og andet. Gæster kan deltage for 300,- til vedligeholdelse af båden + som ovenfor.

Nøgle

Du kan låne en nøgle til klubhuset, det er en elektronisk nøgle, og den koster 50,- i depositum + 50,- i gebyr. Når du returnerer nøglen, får du dit depositum tilbage, men ikke gebyret